قیمت خرید ویلا در محمودآباد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قیمت خرید ویلا در محمودآباد
نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1403
بازدید : 18
نویسنده : محمد حسین احمدی

محمودآباد: نگین ساحلی مازندران

محمودآباد، شهرستانی ساحلی در استان مازندران، بهشتی است که با طبیعت بکر، جاذبه‌های گردشگری متنوع و مردمی خونگرم، هر ساله مسافران بی‌شماری را به خود جذب می‌کند.

موقعیت: https://dzone.com/users/5151809/varsaban.html

محمودآباد در مجاورت دریای خزر و بین دو شهرستان نور و فریدونکنار واقع شده است. دسترسی به این شهر از طریق جاده هراز و همچنین جاده فریدونکنار به محمودآباد به آسانی امکان‌پذیر است.

جاذبه‌ها:

    ساحل:محمودآباد به داشتن ساحلی زیبا و شنی شهرت دارد. قدم زدن در کنار ساحل، آفتاب گرفتن، شنا و انجام انواع ورزش‌های آبی از جمله تفریحات محبوب در این شهر هستند.

بازار:بازار ماهی و تره‌بار محمودآباد یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های این شهر است. در این بازار می‌توانید انواع ماهی‌های تازه دریای خزر، سبزیجات و صیفی‌جات محلی و سایر محصولات را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

    ویلاها: محمودآباد به دلیل آب و هوای مطبوع و طبیعت زیبا، مقصدی ایده‌آل برای ساخت ویلا و سکونت است. ویلاهای محمودآباد در دو نوع ساحلی و جنگلی ساخته می‌شوند و از تنوع قیمتی بالایی برخوردارند.

    برج‌ها: در سال‌های اخیر، برج‌های بلندمرتبه‌ای در محمودآباد ساخته شده‌اند که به نمادی از این شهر تبدیل شده‌اند. برج‌های محمودآباد از جمله برج موج، برج‌های ساحل و برج‌های صدف از جمله برج‌های معروف این شهر هستند.

    روستاها: محمودآباد دارای چندین روستای توریستی زیبا است که هر کدام جاذبه‌های خاص خود را دارند. از جمله این روستاها می‌توان به روستای حربده، یمچی و متوریچ اشاره کرد.

    تفریحات: در محمودآباد انواع مختلفی از تفریحات برای سلیقه‌های مختلف وجود دارد. از جمله این تفریحات می‌توان به شهربازی، پارک‌های آبی، مجتمع‌های ورزشی، سینما و تئاتر اشاره کرد.

قیمت مسکن:

قیمت خرید ویلا در محمودآباد به عوامل مختلفی از جمله نوع ملک، موقعیت، متراژ و امکانات رفاهی آن بستگی دارد. به طور کلی، قیمت آپارتمان در قسمت شمالی محمودآباد از متری 30 میلیون تومان تا 120 میلیون تومان و در قسمت جنوبی از متری 25 میلیون تومان تا 60 میلیون تومان متغیر است.

مزایای زندگی در محمودآباد:

    آب و هوای مطبوع و دلپذیر

    دسترسی آسان به دریا و جنگل

    تنوع جاذبه‌های گردشگری

    وجود امکانات رفاهی مناسب

    قیمت مناسب مسکن

    مردمی خونگرم و مهمان‌نواز

محمودآباد گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال زندگی در محیطی آرام و زیبا با امکانات رفاهی مناسب و دسترسی به طبیعت بکر هستند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: